Brak opisu obrazka
16 lutego 2020, niedziela | 18:00
WALENTYNKOWE KONCERTY MUZYKI FILMOWEJ

Strefa I – 80,00 zł
Strefa II – 70,00 zł
Strefa III – 60,00 zł

Przy łącznym zakupie biletów na Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej oraz Galę Noworoczną cena za 2 bilety wynosi 150 zł.
Zniżka dostępna tylko w kasie filharmonii. 

Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Opolskiej

Paulina Janczak wokal

Damian Aleksander wokal

Przemysław Neumann dyrygent

Magdalena Miśka-Jackowska prowadzenie koncertu


O repertuarze:

Typowy koncert symfoniczny składa się z uwertury, koncertu z udziałem solisty (lub solistów) i symfonii w drugiej części wieczoru. Kilka razy w sezonie obowiązuje jednak zupełnie inna formuła. Od pięciu lat wszystkim miłośnikom kina snującym plany walentynkowe, mamy do zaproponowania wydarzenie niebanalne, ale pozostające w filmowym klimacie. Walentynkowa atmosfera, wielka orkiestra, kilkanaście fragmentów z hollywoodzkich (i nie tylko!) ścieżek dźwiękowych, wzruszające głosy wokalistów oraz opowieści prawdziwej specjalistki: Magdy Miśki-Jackowskiej, redaktorki RMF Classic – stacji radiowej grającej najpiękniejszą muzykę filmową.



Ten koncert polecamy szczególnie:

Zakochanym, w każdym wieku! Oraz – na przekór wszystkiemu – singlom, zakochanym w muzyce filmowej.



Brak opisu obrazka

fot. Mariusz Konfiszer


Paulina Janczak – wokal



Debiutowała w 2008 roku w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie, gdzie zagrała jako najmłodsza na świecie Christine Daae w musicalu Upiór w Operze A. L.Webbera w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego. W 2010 roku wcieliła się w Cosette w Les Miserables C. Schonberga w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego. Śpiewała również w zespole wokalnym w musicalu Koty. Obecnie należy do zespołu aktorskiego spektaklu ALE MUSICALE Teatru Muzycznego ROMA w reżyserii Sebastiana Gonciarza. Wraz z zespołem Teatru zdobyła potrójną platynową płytę za album z muzyką z Upiora w Operze i złotą za Les Miserables.

Współpracowała także z Teatrem Muzycznym w Lublinie, gdzie wcieliła się w rolę Christine w musicalu Phantom Yestona w reżyserii Daniela Kustosika, Operą i Filharmonią Podlaską w Białymstoku, gdzie została zaproszona do kontynuowania przygody z Christine Daae w Upiorze w Operze, w reżyserii Wojciecha Kępczyńskiego oraz wciela się w postać Lary Guichard w musicalu Doktor Żywago w reżyserii Jakuba Szydłowskiego.

Artystka współpracuje także z Teatrem Rampa w Warszawie, gdzie należy do obsady spektaklu Jesus Christ Superstar, Twist and Shout, w którym kreuje rolę Stelli oraz jest solistką koncertów musicalowych MusicaLove (okrzyknięte najlepszym spektaklem muzycznym sezonu artystycznego 2013/2014), Broadway Exclusive, Broadway Street – The Show oraz The Best Of Sir Andrew Lloyd Webber.

W 2018 roku Paulina dołączyła gościnnie do zespołu aktorskiego Teatru Polskiego w Warszawie i należy do obsady spektaklu Żołnierz Królowej Madagaskaru w reżyserii Krzysztofa Jasińskiego. Na deskach Teatru Polskiego artystka wystąpiła również u boku Ramina Karimloo w koncercie The Best of Broadway. Stworzyła koncert SingLadies – czyli kobiecy świat musicalu, w którym wraz z Kasią Łaską, przy akompaniamencie Tomasza Filipczaka wyśpiewują najpiękniejsze damskie songi musicalowe, którego premiera miała miejsce w lutym 2015 roku w Teatrze V6. Odtwórczyni roli Ani w musicalu – komedii Prześliczna wiolonczelistka we współpracy z zespołem Skaldowie. Była też Szamanką w Imibali oraz Młodą w Sweet Chic Club w Teatrze V6 w Łodzi. We współpracy z tymże Teatrem, brała udział w spektaklu IMAGINARIUM podczas LIGHT MOVE FESTIVAL 2015, gdzie zawieszona kilkanaście metrów nad ziemią wykonała operową wokalizę inspirowaną popisem Divy z Piątego Elementu – filmu S. F. Luca Bessona. Od 2012 roku należy do obsady aktorskiej serialu Na dobre i na złe.

Współpracuje z Polską Sceną Muzyczną. Między innymi z Barbarą Kurdej-Szatan, Robertem Janowskim i Kasią Moś nagrała piosenkę – hymn Szlachetnej Paczki Szlachetne Serca.

Ukończyła wydział wokalno-aktorski Akademii Muzycznej w Łodzi. Swój warsztat aktorski szkoliła między innymi pod kierunkiem Andrzeja Ferenca oraz Rhondy Carlson i Kevana Patriquina. Stypendystka Polskiego Stowarzyszenia Estradowego POLEST, Związku Artystów Scen Polskich o/W oraz Fundacji na rzecz Inicjatyw społecznych PERSPEKTYWY – „na rzecz młodych talentów”.



Brak opisu obrazka

fot. Michał Heller


Damian Aleksander – wokal


Wykładowca akademicki. Ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Poznaniu na wydziale wokalno-aktorskim. Absolwent Państwowego Studium Wokalno-Aktorskiego im. D. Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. Finalista XIX Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (1998). Od 2000 r. związany był z Teatrem Muzycznym Roma w Warszawie, gdzie zagrał główne role w takich musicalowych hitach, jak: Miss Saigon, Grease, Pięciu braci Moe, Koty, Les Miserables czy Upiór w operze, w którym za rolę Eryka został nagrodzony potrójną Platynową Płytą. Artysta współpracuje min. z takimi instytucjami, jak: Teatr Muzyczny w Poznaniu (główna rola w Jekyll&Hyde, Nine i Fester w Rodzinie Addamsów), Teatr Syrena (Fester w Rodzinie Addamsów, Dan w Next to Normal, Denis w Rock of Ages) Wziął udział w blisko 100 koncertach musicalowych granych z towarzyszeniem polskich filharmonii pod batutą dyrektora Filharmonii Zabrzańskiej S. Chrzanowskiego. Można go zobaczyć w rodzimych serialach (m.in. Zostać Miss, Kryminalni, Hotel 52, Klan, Barwy szczęścia itd.), a także w filmie Toilet out of Order M. Bilskiego. Ponadto zrealizował polską wersję serialu popularno-naukowego Test Case wraz z Discovery Channel. Propagator amerykańskiej metody Treningu Zastępowania Agresji (ART) w pracy z trudną młodzieżą. Studiował psychoterapię wg metody terapeutycznej A. Midella. Był felietonistą w magazynach Live and Travel i Łodź U Fly?. Autor Lapidariów podróżnych tomiku aforyzmów i zdjęć z podróży po Indiach i Nepalu. Razem z Magdaleną Miśką-Jackowską na antenie RMF Classic współtworzył przez dwa sezony program o tematyce musicalowej Z musicalem pod rękę. Od 2012 r. współpracuje z Operą i Filharmonią Podlaską, gdzie w premierowym spektaklu tej instytucji, musicalu Korczak Ch. Williamsa, wcielał się w postać samego Janusza Korczaka. Tam też pojawił się w rolach Lejzora Wolfa w musicalach Upiór w operze A. Lloyda Webbera i Skrzypek na dachu J. Bocka. W sezonie artystycznym 2016-2017 wystąpił i wyreżyserował dwie produkcje: organizowaną przez OiFP Galę Sylwestrową jak i świąteczny Koncert Kolęd i Pastorałek Bóg się rodzi w Kościele Katedralnym św. Michała Archanioła w Łomży ( reżyseria tv). Jest inicjatorem i realizatorem widowiska muzycznego Tribute to Musical którego zapis audio ukazał się na płycie w tym roku. Obecnie gra jedną z głównych ról w najnowszej produkcji OiFP Doktor Żywago jako mecenas Komarowski.


 




Partner:


Brak opisu obrazka


Współpraca redakcyjna:


Brak opisu obrazka