Szanowni Państwo

wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów informujemy, że dnia 11 września 2025 roku Dyrektor Filharmonii Opolskiej Zarządzeniami wprowadza zmiany w następujących regulaminach:

ZARZĄDZENIE NR 19/2025 z dnia 11.09.2025 r. w sprawie Regulaminu Koncertowego Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera

ZARZĄDZENIE NR 20/2025 z dnia 11.09.2025 r. w sprawie Regulaminu sprzedaży biletów online w Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera

Niniejsze zmiany wchodzą w życie po 14 dniach od ich publikacji tj. 25.09.2025 roku.

Ważna informacja:

Bilety nabyte przed terminem 25.09.2025 roku obowiązują na zasadach wcześniejszych Regulaminów:

Regulamin koncertowy Filharmonii Opolskiej

Regulamin sprzedaży biletów online

Regulamin Karty Podarunkowej

Pamiętajmy, że najważniejszą zmianą jest wprowadzenie możliwości dokonywania zwrotów biletów zakupionych online do 7 dni przed datą planowanego koncertu.

Tylko bilety na koncerty odwołane lub z przeniesionym terminem będą zwracane przez kasę Filharmonii. 

Zapraszamy do zapoznania się z nowymi Regulaminami:

Regulamin Koncertowy – wejście w życie od 25.09.2025

Regulamin Zwrotów Biletów Online – wejście w życie od 25.09.2025

 

 

Regulamin Koncertowy Filharmonii Opolskiej

ZASADY OGÓLNE

  1. Filharmonia Opolska prosi o punktualne przychodzenie na koncerty. Spóźnionym melomanom nie gwarantujemy możliwości wejścia na koncert.
  2. Możliwość wejścia na widownię dla osób spóźnionych będzie możliwa dopiero podczas przerwy (jeżeli występuje w koncercie) lub w momencie wyznaczonym przez obsługę Filharmonii Opolskiej. Osoba spóźniona zobowiązuje się do zajęcia miejsca wskazanego przez obsługę Filharmonii Opolskiej.
  3. Filharmonia Opolska ma prawo odmówić wejścia na widownię osobie, której zachowanie lub wygląd może zakłócać innym słuchaczom odbiór koncertu.  W takim wypadku zwrot należności za bilet nie przysługuje.  W szczególności Filharmonia Opolska może odmówić wejścia na widownię osobom wskazującym na użycie alkoholu lub innych podobnie działających substancji psychoaktywnych, zachowującym się agresywnie, bądź niestosującym się do próśb personelu Filharmonii.
  4. Podczas koncertów obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych – Melomani mają obowiązek wyłączenia telefonów, jak również wyłączenia sygnałów dźwiękowych w innych urządzeniach elektronicznych.
  5. W koncertach mogą brać udział osoby powyżej 5 roku życia. Zapis nie dotyczy Koncertów Rodzinnych i innych wydarzeń dedykowanych dzieciom.
  6. Wykonywanie zdjęć, filmowanie lub dokonywanie nagrań dźwiękowych podczas koncertów jest zabronione.
  7. Uczestnictwo w koncertach organizowanych przez Filharmonię Opolską jest jednoznaczne z udzieleniem zgody przez uczestnika koncertu na nieodpłatne utrwalanie oraz rozpowszechnianie wizerunku jego osoby podczas jego pobytu w miejscu koncertu organizowanego przez Filharmonię Opolską. Zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku w materiałach Filharmonii Opolskiej dla celów promocyjnych, archiwalnych oraz informacyjnych. Brak zgody na publikację należy zgłosić przed koncertem do Działu Organizacji i Promocji Filharmonii Opolskiej.
  8. Filharmonia Opolska zastrzega sobie prawo do zmiany programu i wykonawców, a także do zmiany daty koncertów oraz ich odwołania, w tym bez podania przyczyny.
  9. Zwrot należności za zakupione, a niewykorzystane bilety, przysługuje wyłącznie w przypadkach określonych niniejszym Regulaminem.
  10. Obowiązuje zakaz kopiowania i przerabiania oryginalnych biletów.
  11. Kupujący bilet zobowiązany jest skontrolować bilet niezwłocznie po jego otrzymaniu w zakresie m.in.: zgodności daty, godziny, ilości oraz ceny. Reklamacje zgłaszane po odejściu od kasy nie będą uwzględniane.
  12. Podjazd dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy wejściu głównym Filharmonii Opolskiej od ulicy Krakowskiej (prosimy o zgłoszenie się przed koncertem do pracownika Filharmonii Opolskiej, który przebywa w holu szatniowym).
  13. Na terenie Filharmonii Opolskiej obowiązuje całkowity zakaz palenia (zakaz obejmuje także papierosy elektroniczne).
  14. W sali koncertowej oraz kameralnej Filharmonii Opolskiej obowiązuje całkowity zakaz spożywania pokarmów. Dopuszczalne jest wniesienie oryginalnie zamkniętej butelki wody..
  15. Prosimy o pozostawienie w szatni kurtek, płaszczy oraz dużych rozmiarów toreb, plecaków, walizek, pudełek, itp.
  16. Przed XII rzędem znajduje się barierka, która może ograniczać widoczność.

BILETY

  1. Sprzedaż biletów w kasie biletowej Filharmonii Opolskiej
  1. Sprzedaż biletów na wszystkie koncerty prowadzi kasa biletowa Filharmonii Opolskiej, ul. Krakowska 24, 45-075 Opole. Istnieje również możliwość zakupu biletów na portalu www.bilety.filharmonia.opole.pl
  2. Sprzedaż biletów rozpoczyna się najpóźniej na dwa tygodnie przed datą koncertu.
  3. Godziny otwarcia kasy dostępne są na stronie www.filharmonia.opole.pl
  1. Rezerwacje biletów
  1. Rezerwacje biletów prowadzi kasa biletowa Filharmonii Opolskiej w godzinach pracy podanych na stronie www.filharmonia.opole.pl pod numerem telefonu: 774423286.
  2. Zarezerwowane bilety należy wykupić w ciągu 3 dni od daty rezerwacji. Na 7 dni przed koncertem rezerwacje nie są przyjmowane.
  3. Wszystkie zarezerwowane bilety, które nie zostaną wykupione w terminie, wracają do otwartej sprzedaży.
  4. Kasa Filharmonii Opolskiej nie prowadzi rezerwacji biletów na koncerty w Klubie Muzycznym FO.

III. Zwrot biletów

  1. Zwrotu biletów zakupionych w stacjonarnej kasie biletowej lub przez Internet można dokonać najpóźniej na 7 dni przed datą koncertu. Bilety zakupione później niż 7 dni przed datą koncertu nie podlegają zwrotowi.
  2. Zwrotu biletów zakupionych w kasie stacjonarnej dokonuje się wyłącznie na podstawie dowodu potwierdzającego zakup tzn. paragonu lub faktury oraz  biletu wstępu.
  3. Szczegółowe informacje na temat zwrotów biletów zakupionych przez Internet znajdują się w Regulaminie sprzedaży biletów online:

https://bilety.filharmonia.opole.pl/index/regulamin.html

  1. Nie podlegają zwrotowi bilety zakupione:
  1. a) w ramach abonamentu/ karnetu
  2. b) promocji łączonych obejmujących dwa lub więcej wydarzeń.
  3. Odwołanie i zmiana terminu koncertu
  1. W przypadku odwołania koncertu Filharmonia Opolska zwraca należność za bilet w ciągu 7 dni roboczych od daty koncertu na podstawie ważnego biletu i paragonu fiskalnego (lub innego dowodu zapłaty).
  2. W przypadku zmiany programu lub/i wykonawców Filharmonia Opolska nie zwraca należności
    za bilet.
  3. Zwrot należności za bilet zakupiony w Filharmonii Opolskiej realizuje kasa biletowa Filharmonii Opolskiej.
  4. W przypadku zmiany terminu koncertu, wszystkie zakupione bilety utrzymują swoją ważność.
  5. Osobie, która nie wyraża woli uczestnictwa w koncercie w zmienionym terminie, Filharmonia Opolska, na żądanie kupującego, zgłoszone w terminie 3 dni od planowanej daty koncertu, zwraca pełną kwotę zakupu biletu w terminie do 7 dni od planowanej daty koncertu, na podstawie ważnego biletu i paragonu fiskalnego (lub innego dowodu zapłaty). Zwroty realizowane są w kasie biletowej Filharmonii Opolskiej.
  1. Ceny biletów
  1. Ceny biletów ustalane są indywidualnie dla każdego koncertu.
  2. Ceny biletów na koncerty Filharmonii Opolskiej w trakcie trwania sezonu mogą ulec zmianie.
  3. Formy płatności za bilety określa rozdział VI Regulaminu.
  4. Do zakupu biletów ulgowych, jeżeli przy danym koncercie istnieje taka możliwość, uprawnieni są, za okazaniem odpowiedniego dokumentu: młodzież szkolna, słuchacze dziennych szkół pomaturalnych i policealnych, studenci, emeryci, renciści, nauczyciele szkolnictwa muzycznego, osoby z niepełnosprawnościami posiadające aktualne orzeczenie o niepełnosprawności. Przed wejściem do sali koncertowej bileterzy mają prawo poprosić o okazanie dokumentu uprawniającego do zakupu biletu ulgowego.
  5. Posiadacze Opolskiej Karty Rodziny i Opolskiej Karty Seniora uprawnieni są do zakupu biletów ulgowych na wybrane koncerty, w cenie wskazanej przy danym koncercie jako ulgowa. Przed wejściem do sali koncertowej bileterzy mają prawo poprosić o okazanie dokumentu uprawniającego do zakupu biletu ulgowego.
  6. Osoby ze szczególnymi potrzebami – poruszające się na wózkach inwalidzkich i nie zajmujące miejsc siedzących na widowni mogą bezpłatnie uczestniczyć w koncertach symfonicznych i  kameralnych odbywających się w Sali koncertowej, w ramach dostępności miejsc. Ze względu na ograniczenia techniczne wynikające z barier architektonicznych na Sali koncertowej obowiązuje limit 1 osoba na wózku na 1 koncercie. Swoją chęć udziału należy zgłosić w kasie biletowej i przed koncertem odebrać bezpłatną wejściówkę. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.  Osoby bez wejściówki nie zostaną wpuszczone na  koncert.
  1. Formy płatności za bilety
  1. Kasa biletowa przyjmuje płatności w formie gotówkowej lub kart płatniczych.
  2. Zasady płatności kartą podarunkową Filharmonii Opolskiej opisane są w osobnym Regulaminie Karty Podarunkowej, przyjętym Zarządzeniem nr 3/2020 z dnia 08.06.2020 r. w sprawie wprowadzenie „Zasad korzystania z karty podarunkowej”.
  3. Na życzenie Melomana wystawiane są faktury VAT. Faktura może być wystawiona na osobę fizyczną lub firmę, która zakupiła bilety, po wcześniejszym wypełnieniu i złożeniu w kasie biletowej Filharmonii Opolskiej (ew. przesłanie pocztą na adres Filharmonii Opolskiej) formularza zgłoszeniowego z poprawnymi danymi do faktury, dostępnego w kasie biletowej lub na stronie internetowej Filharmonii Opolskiej. Filharmonia Opolska wystawia fakturę na podstawie formularza zgłoszeniowego w ciągu 7 dni od dnia sprzedaży. Faktury są do odbioru w kasie biletowej Filharmonii Opolskiej. Potrzebę wystawienia faktury na firmę należy zgłosić przed dokonaniem zakupu.
  4. W przypadku płatności przelewem za bilety, rezerwacja biletów musi być opłacona w ciągu 2 dni od dnia dokonania rezerwacji, a potwierdzenie wpłaty za wykupione bilety wysłane w tym samym terminie na adres: kasa@filharmonia.opole.pl. Rezerwacja zostanie potwierdzona drogą e-mailową w ciągu 1 dnia od daty otrzymania potwierdzenia wpłaty. W przeciwnym wypadku rezerwacja biletów zostanie anulowana.
  5. Przelewy prosimy dokonywać na konto Filharmonii Opolskiej o numerze:
    34 1160 2202 0000 0006 0973 7536


VII. KLAUZULA INFORMACYJNA – KONCERTY I IMPREZY ORGANIZOWANE W FILHARMONII OPOLSKIEJ IM. JÓZEFA ELSNERA W OPOLU

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera w Opolu, z siedzibą w Opolu, ul. Krakowska 24;

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@filharmonia.opole.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu uczestnictwa w koncertach oraz innych imprezach odbywających się w  Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu ustania celu przetwarzania oraz w ew. celach archiwalnych;

6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych osobowych w celu Pani/Pana uczestnictwa w w/w koncertach i imprezach wiązać się może z brakiem możliwości uczestnictwa w nich.

 

Regulamin sprzedaży biletów online

w Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera

Przed przystąpieniem do zakupu biletu za pośrednictwem Internetu, należy zapoznać się z niniejszym Regulaminem, dostępnym również na stronie internetowej www.filharmonia.opole.pl oraz zaakceptować jego zasady.

 

  • 1. Definicje
  1. Filharmonia – Filharmonia Opolska im. Józefa Elsnera, ul. Krakowska 24, 45-075 Opole zarejestrowana w Rejestrze Instytucji Kultury pod nr RIK nr 1/2000 Samorząd Województwa Opolskiego.
  2. Kupujący – osoba fizyczna lub osoba prawna dokonująca zakupu biletów do Filharmonii za pośrednictwem Internetu.
  3. Regulamin – niniejszy dokument stanowiący regulamin sprzedaży biletów do Filharmonii za pośrednictwem Internetu, określający zasady, zakres i warunki korzystania z Serwisu.
  4. Cena Biletu – cena biletu zakupionego przez Kupującego zgodna z cennikiem obowiązującym w momencie zakupu.
  5. Serwis – system umożliwiający zakup biletów do Filharmonii za pośrednictwem Internetu, dostępny na stronie filharmonia.opole.pl.
  6. Operator Płatności – Spółka pod firmą PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, KRS 0000274399, NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444. Serwis umożliwia Kupującemu weryfikację oraz korygowanie treści składanego zamówienia poprzez wyświetlanie formularza zamówienia i jego zawartości oraz udostępnianie funkcjonalności umożliwiającej dokonywanie zmian przed złożeniem zamówienia.
  • 2. Informacje ogólne
  1. Regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z Serwisu przez Kupującego, zasady dokonywania zwrotu Ceny Biletu zakupionego w Serwisie oraz zasady reklamacji.
  2. Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami Regulaminu.
  3. Kupujący ma obowiązek stosować się do Regulaminu koncertowego znajdującego się na stronie filharmonia.opole.pl/regulaminy
  • 3. Zasady zakupu biletu w Serwisie
  1. Warunkiem otrzymania biletu jest uzyskanie przez Filharmonię od Operatora Płatności potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do zapłaty Ceny Transakcji. Filharmonia zastrzega sobie, iż proces uzyskania potwierdzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim może trwać do 25 minut od momentu dokonania przez Kupującego wyboru formy dostawy biletu oraz zatwierdzenia opcji DOKONAJ PŁATNOŚCI.
  2. Filharmonia niezwłocznie, po uzyskaniu od Operatora Płatności potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do dokonania transakcji, prześle Kupującemu na wskazany przez niego w zamówieniu adres e-mail stosowną informację wraz z zakupionym biletem opatrzonym indywidualnym kodem.
  3. W sytuacji braku uzyskania przez Filharmonię potwierdzenia dostępności środków niezbędnych do zapłaty Ceny Transakcji od Operatora Płatności w czasie określonym w pkt. 2 lub w przypadku uzyskania informacji o braku dostępności środków niezbędnych do dokonania transakcji, Filharmonia poinformuje Kupującego, że transakcja nie może być zrealizowana.
  4. Korzystanie z Serwisu jest możliwe przy spełnieniu następujących wymagań technicznych:
    1. wyposażeniem niezbędnym do wydrukowania biletu wysłanego w formie e-mail są:
      1. urządzenie z oprogramowaniem obsługującym pliki w formacie PDF,
      2. drukarka komputerowa z czarnym tuszem,
      3. biały papier;
    2. Dopuszcza się okazanie w czytelnej formie biletu w formie elektronicznej.
  1. Koszt połączenia z siecią Internet w celu pobrania biletu w formie e-mail ponosi Kupujący, zgodnie z taryfą swojego operatora.
  2. Podane ceny biletów są cenami brutto i zawierają 8% podatku VAT.
  3. Nie ma możliwości zakupu biletów online na fakturę.
    Osoby fizyczne – po zakupie biletu mogą zgłosić w kasie biletowej Filharmonii Opolskiej prośbę o wystawienie faktury imiennej na osobę fizyczną.
    Firmy – mogą zakupić bilety na fakturę tylko w kasie biletowej Filharmonii Opolskiej.

 

  • 4. Zasady posługiwania się biletem
  1. Każdy bilet oznaczony jest indywidualnym kodem. Kod generowany jest elektronicznie i udostępniany jedynie Kupującemu.
  2. W zależności od dokonanego wyboru formy dostawy zakupionego biletu:
    1. bezpośrednio przy wejściu na salę koncertową okazać wydrukowany lub za pomocą urządzenia przenośnego bilet otrzymany drogą mailową, lub w przypadku braku możliwości okazania biletu w formie opisanej powyżej należy zanotować numer identyfikatora transakcji otrzymany w e-mailu potwierdzającym dokonanie transakcji zakupu biletu, a następnie zgłosić się do kasy biletowej filharmonii w celu odbioru biletu;
    2. przed wejściem na salę koncertową okazany bilet zostanie sprawdzony przez biletera;
    3. osoby posiadające bilety ulgowe powinny posiadać dokument uprawniający do takich biletów i okazać go na żądanie biletera.
  1. Bilet należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Przekazanie go przez Kupującego innej osobie, kopiowanie, zagubienie lub jego utrata, jak również udostępnienie biletu lub numeru identyfikatora transakcji, osobom trzecim może uniemożliwić Kupującemu uczestnictwo w koncercie, na który został zakupiony bilet.
  2. Filharmonia zwolniona jest z odpowiedzialności wobec Kupującego oraz nie jest zobowiązana do zwrotu Ceny Biletu lub rekompensaty w sytuacji, gdy na skutek zdarzeń opisanych w pkt.3 osoba nieuprawniona posłuży się biletem w celu wejścia na koncert.
  • 5. Zasady zwrotu opłaty za bilety zakupione w Serwisie

Bilety zakupione online podlegają zwrotowi w terminie do 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem koncertu. Po upływie wskazanego terminu zakupione bilety nie podlegają zwrotom.

  • 6. Odwołanie koncertu lub zmiana daty koncertu

Odwołanie koncertu:

  1. W przypadku odwołania koncertu zwroty należności za bilet zakupiony online realizowane są przez kasę biletową Filharmonii Opolskiej.
  1. Zwroty realizowane są w następującym terminie:
  2. a) W przypadku odwołania koncertu kasa Filharmonii Opolskiej zwraca należność za  bilet w ciągu 7 dni roboczych od daty PLANOWANEGO koncertu.
  3. b) W sytuacji nie otrzymania zwrotu w powyższym terminie prosimy o przesłanie informacji na adres: kasa@filharmonia.opole.pl. W wiadomości należy podać nr zamówienia: PRO/ciąg cyfr/miesiąc/rok/I oraz imię i nazwisko zamawiającego oraz nr kontaktowy. Prosimy także podać aktualny nr konta bankowego.

Zmiana terminu koncertu:

  1. W przypadku zmiany terminu koncertu zwroty należności za bilet zakupiony online realizowane są przez kasę biletowa Filharmonii Opolskiej.
  2. Zwroty realizowane są w następującym terminie i na zasadach: Osobie, która nie wyraża woli uczestnictwa w koncercie w zmienionym terminie, Filharmonia Opolska, na żądanie kupującego, zgłoszone w terminie 3  dni od planowanej daty koncertu, zwraca pełną kwotę zakupu biletu. Zwrot następuje w terminie do 7 dni od planowanej daty koncertu.
  3. W przypadku zmiany terminu koncertu, wszystkie zakupione bilety utrzymują swoją ważność.
  4. Żądanie należy przesłać na adres: kasa@filharmonia.opole.pl. W wiadomości należy podać nr zamówienia: PRO/ciąg cyfr/miesiąc/rok/I imię i nazwisko zamawiającego oraz nr kontaktowy.
  5. W przypadku zmiany programu lub/i wykonawców Filharmonia Opolska nie zwraca należności za bilet.

 

  • 7. Zasady reklamacji
  1. Reklamacje dotyczące usługi, w tym z tytułu nieprawidłowego działania Serwisu, uszkodzeń i nieprawidłowości w otrzymanych dokumentach należy zgłaszać Filharmonii za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Filharmonii kasa@filharmonia.opole.pl .
  2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
  1. dane Kupującego, zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu transakcji zakupu biletu w Serwisie;
  2. datę dokonania transakcji zakupu biletu;
  3. numer identyfikatora transakcji, której dotyczy reklamacja;
  4. opis przedmiotu reklamacji.
  1. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 10 dni roboczych.
  2. Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać do Operatora Płatności zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej Operatora Płatności

 

  • 8. Dane osobowe
  1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 ust 7 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest Filharmonia. Kupujący ma prawo do skontaktowania się z naszym inspektorem ds. Ochrony danych pod adresem: iod@filharmonia.opole.pl lub pod naszym adresem pocztowym z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
  2. Dane osobowe kupujących przetwarzamy na podstawie: – Art. 6 ust 1 lit a. RODO, jeśli Kupujący wyrazi nam odrębną zgodę (np. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną tzw. Newsletter), – Art. 6 ust 1 lit b. RODO, jeśli Kupujący zawiera z nami umowę o realizację usługi np. zakupu biletów on-line lub rezerwuje miejsce na naszych wydarzeniach. Istnieje również możliwość oddzwonienia lub odpisania jeśli Kupujący w związku z realizacją usługi udostępni nam swój numer telefonu, e-mail, – Art. 6 ust 1 lit c RODO, jeśli wynika to z obowiązku prawnego, – Art. 6 ust 1 lit f. RODO, w prawnie uzasadnionych celach np. przechowania danych po koncertach przez określony czas w celu prawidłowego rozliczenia fiskalnego i księgowego wydarzenia.
  3. Odbiorcami danych Kupującego mogą być operatorzy płatności, podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa lub przepisów dotyczących działalności podmiotów publicznych.
  4. W przypadku kontaktu z nami poprzez e-mail lub formularz kontaktowy, telefon, podane informacje (adres e-mail, nazwisko, imię i numer telefonu) będą przechowywane w celu utrzymania kontaktu.
  5. Usuwamy dane, dla których ustał cel przetwarzania lub ograniczamy ich przetwarzanie, jeśli istnieją inne ustawowe wymagania dotyczące przechowywania danych.
  6. W przypadku zakupów on-line dane będą przechowywane około 6 miesięcy od daty wydarzenia, w celu jego rozliczenia oraz w zakresie koniecznym wynikającym z przepisów dotyczących przechowywania dokumentacji księgowej.
  7. Kupujący ma następujące prawa w odniesieniu do swoich danych osobowych: – prawo dostępu do swoich danych, – prawo do sprostowania lub usunięcia, – prawo do ograniczenia przetwarzania, – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, – prawo do przenoszenia danych. – prawo cofnięcia wyrażonej zgody Kupujący ma również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorującego ochronę danych. Podanie danych jest dobrowolne lecz konieczne do realizacji usługi lub kontaktu. Nie profilujemy danych osobowych w rozumieniu RODO.

 

  • 9. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeksu Cywilnego.
  2. Regulamin niniejszy jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu i na stronie internetowej www.filharmonia.opole.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
  3. Zakup biletu jest równoznaczny z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
  4. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony przez Filharmonię. O planowanej zmianie Filharmonia poinformuje z 14-dniowym wyprzedzeniem, zamieszczając ją na stronie Serwisu w miejscu widocznym dla Kupującego przed złożeniem zamówienia, przy czym do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian, zastosowania mają postanowienia dotychczasowe, chyba, że Kupujący wyrazi na piśmie zgodę na zastosowanie wobec niego nowych postanowień.

Regulamin obowiązuje od dnia 25.09.2025 r.